Retourzendingen

Oplossingen voor retourzendingen uit de hele wereld

Tussen de 10% en 30% van al uw bestellingen wordt door uw klant retour gestuurd. Dat is de harde realiteit van ecommerce. Het verwerken van deze retourzendingen op financieel- en logistiek gebied kan lastig en tijdrovend zijn.

Toch is het van essentieel belang om dergelijke processen goed in te richten. Consumenten willen met een gerust hart online winkelen. Een deel van het consumentenvertrouwen komt voort uit het gemak waarmee uw klant producten terug kan sturen, in geval een bestelling toch niet is wat uw klant zocht of verwacht had. Uit onderzoek blijkt dat consumenten eerder geneigd zijn tot aankopen en herhalingsaankopen, op het moment dat een webwinkel een goede en gebruiksvriendelijke oplossing voor retourzendingen biedt.

PakketMail biedt verschillende mogelijkheden om retourzendingen vanuit Nederland en de rest van de wereld netjes bij u terug te krijgen. Wilt u gebruik maken van een dienst waarmee uw klanten uit 19 Europese landen hun retourzending kosteloos bij het lokale postkantoor af kunnen leveren? Dat kan! Wilt u een retourzending bij uw klant ergens ter wereld op laten halen? Ook dat kan! Wij adviseren en u kiest wat bij uw bedrijf past.

Probeer ons systeem!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.